Ayaklı Vantrilok

Merhaba sevgili okur, ben her canım sıkıldığında bizim Yetenek Sizsiniz’in yaban ellerdeki versiyonlarını seyrederim. Umutsuzluğa kapıldığımda umut, daraldığımda ferahlık bulurum. Geçici de olsa kafayı boşa attığım güzel meditasyon saatleri vad eder bana. Karşınızda sıra dışı bir Vantrilok

En çok da kendisinden ilginç bir şey beklenmediği halde jürinin ağzını açık bırakan tipleri severim. Öyle ki kişinin performansından çok bazen jürinin tepkisini seyretmek hoşuma gidier.

Ayaklı Vantrilok | nw net60 kelebek pushAyaklı Vantrilok | aff i?offer id=1754&file id=142768&aff id=26400

Videodaki vantrilok abimize de bu meditasyon saatlerimden birinde rastladım. Abi kuklayı eliyle değil ayağıyla oynatıyor. Vantrilok sözcüğünü de lisede öğrenmiştim. Her ortamda kullanmaya çalışıyordum.

Bu da böyle bir anımdır. İyi seyirler.

ANININ DETAYI

Vantrilok sözcüğünü lisede nasıl öğrendiğimi anımsayayım. Rezil günler. Niğde’de şimdi adını bile unuttuğum fiyat performans yiyecekler sunan bir kafe vardı. Sık sık arkadaşlarla orada buluşur combo 2 combo 4 biçiminde adlandırılan mönülerden birini söylerdik. Müşterilerle iletişimleri falan da iyiydi. Bizim enerjimizi ve gençliğimi seven birkaç düzgün adam olmuş olacak ki bir kaç kere yemek bile ısmarlandı orada bize. Adını hatırlayamadığım için gerçekten üzülüyorum şu an eğer hatırlarsam söylerim.

Gene orada toplandığımız bir gün Matematik öğretmeninden duymuştum bu sözcüğü. Ne olduğunu bilmediğim anlaşılmasın diye de uzun süre anlarmış gibi dinledim. Sonra muhabbetin bir yerinde vantriloğu bilmem gereken bir soruyla karşılaştım ve bilmediğimi itiraf ettim. Uzun süre dalga geçildi. Bir şey diyeceğim vantrilok sözcüğünü lisede bilmemem çok doğal lan. Galatasaray Lisesi’nde mi okuyoruz. Neden o kadar üzerime gelinde hala anlamış değilim. Sanırım üzerime gelinme nedeni sözcüğü bilmemem değil biliyormuş gibi yapmamdı ama olsun o da lisede normal. Artık bilmediklerimi doğrudan soruyorum.

Elimi acayip rahatlatıyor bu durum. Söz gelimi bir doktora dersine gidiyoruz insanlar sormuyorlar çoğu zaman. Hoca benim de bidliğimi zannetsin diye de mümkün değil ya sözünü ettiği şeylerin yüzde 40’ından haberim yok en az çatır çatır soruyordum valla. Biliyor gibi yapanların sormadığı kaç şey vardır acaba? Araya giden bilgiler yazık. Sevmiyorum bu sosyal eşitlik gütmeye çalışan hallerimizi. Yani internetten araştırıp bulunulacak şeyler de değil söylenilenler. Hocaların takındığı bunu herkes bilir tavrı da belki biraz çekingenliğe neden oluyor ama öyle işte bilmediğinizi sorun. Biliyor ayağına yatmayın bir yerde patlarsınız demek istiyorum sevgili okurlar.

Yorum yaz!